torsdag den 5. august 2010

Løbeturen minder mig om at min læg ikke er på toppen


Jeg sover længe og nyder det. Min morgenmad består af en proteinsmoothie og jeg kan så konstatere at den ikke mættede nok. Jeg bliver sulten allerede kl. 10.30 og efter en time giver jeg efter og kaster mig over en af mine absolutte ynglingsspiser. Tun med mayonaise, kapers, tomat og peberfrugt på hjemmebagt rugbrød. Det er et kongemåltid. Dagen på arbejdet byder på diverse udfordringer, men de løses forholdsvis let.


Jeg har taget løbeskoene med og skal løbe hjem. Claus kørte mig på arbejde. Jeg trækker i løbetøjet og begiver mig ud på en 8 km's tur, som er den samme, som da der opstod en skade sidste gang. Puha. Bare det ikek sker igen. Jeg løber afsted og det går fint. Jeg kan mærke at det trækker lidt i læggen, men det er stivhed og føles ikke som en skade.


Jeg har tid hos fysioterapeuten i morgen tidlig og her skal der gøres status for hvordan det går. Jeg kommer helskindet hjem uden problemer. Det er dejligt. Jeg tager et varmt bad og så er det tid til at få lavet en masse praktiske ting. Jeg er bagud med en del projekter og det hader jeg at være. Der er en fra Challenge gruppen der har fundet et link til vejrudsigten i København. DMI er også begyndt at komme med meldinger for dagen og de ser bedre ud end på dette link. Jeg følger udviklingen med spænding, for det har jo ret stor betydning for os på dagen.


http://myforecast.com/bin/expanded_forecast_15day.m?city=60104&metric=true

Ingen kommentarer:

Send en kommentar