onsdag den 4. august 2010

Næsten 70 km's cykling og 1,5 km svømning

Morgenstunden starter for mit vedkommende klokken 5.00. Jeg skal afsted på min morgencykeltur. Jeg giver mig god tid og spiser min morgenmad i ro og mag mens jeg iagtager vores hund, der ikke helt forstår at jeg er så tidligt oppe. Hmm han bliver klogere. I næste uge bliver det endnu tidligere.

Jeg kan se at det er tvivlsomt om jeg kan nå hele CC ruten, så jeg tager en anden tur. Jeg drejer fra ved Nivå og kører en dejlig tur på 60 km. Efter arbejde mødes jeg med min coach Marianne Lehn. Hun sparrer med mig og hjælper mig til at holde fokus på mine mål og hjælper mig til at sætte delmål. Hun er fantastisk og jeg nyder hendes selskab rigtig meget, men jeg lærer også rigtig meget om mig selv. Jeg har flyttet mig rigtig meget sammen med hende.

Jeg tager en sprinttur på cyklen hjem. Der er 8,5 km og den får hele armen hjem, Jeg cykler så hurtigt jeg overhovedet kan. Da jeg kommer hjem pakker jeg våddragten og så er det afsted til svømmetræning i havet. Vi får svømmeundervisning hver onsdag ved Svanemølle bugten. Det er helt fantastisk og vi lærer en masse ting, som er vældigt brugbart til dagen. Det bliver til 1,5 km. Det er dejligt. Da undervisningen er slut har jeg overhovedet ikke lyst til at stå op. Vandet er så dejligt og jeg er helt pjattet med at bade i havet. Specielt nu hvor brandmændene har fundet sig et nyt opholdsted.

Jeg hopper i mine badesandaler og tager bilen hjem. Nu skal der slappes af og hygges med familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar