lørdag den 14. august 2010

De sidste detaljer falder på plads

Claus var jo i byen med Peter og holdt mig vågen fra kl. 2-4.00 med en bas der ikke var til at tage fejl af. Temmelig frustrerende, når jeg bare har så meget brug for søvn. Men han havde hygget sig og det var jo det vigtigste. Jeg fik sovet til kl. 7.00 og så stod jeg op. Jeg fik lavet spilleliste til min maraton del og så gik jeg i gang med at pakke taskerne til cykeldelen og løbedelen. Jeg tjekkede listerne 2 gange og pakkede så alting omhyggeligt ned i plastikposer, for man må jo sige at regnen væltede ned. Klokken 11.00 kørte vi hjem til mine søde svigerforældre og afleverede børnene. Vi fik en kop kaffe/the og snakkede om min store dag. Min svigermor var nervøs for mig og mit helbred, men som jeg sagde så havde hun ikke noget at være nervøs for. Jeg passer på mig selv og hvis jeg på noget tidspunkt mærker at det ikke er godt for mig, så stopper jeg.

Claus og jeg kører hjem. Jeg tjekker taskerne en gang til og så kører vi ud til Amager Strandpark med cykel og tasker. Jeg sætter cyklen op og afleverer taskerne. Cykelposen skal hænges op og jeg priser mig lykkelig for, at jeg har pakket alt i plastikposer. Uvejret er kommet til Amager og det stormer og regner. Stakkels de der ikke har gjort det samme. Jeg kører med Claus ind over byen og viser ham hvor løberuten er henne. Vi kører så til Frederiksberg for at få ”sundt” slik hos Egefeld og romkugler eller rettere en romkugle. Der var desværre udsolgt. Vi kører til Virum og jeg viser ham hvor han kan parkere bilen henne og hvor pitstop vil være, hvor jeg gerne vil have at han står klar med forplejning.

Da vi kommer hjem laver Claus pasta Carbonara og vi ser en film mens vi spiser og hygger.

Klokken 21.00 går jeg i seng. Jeg skal være frisk til i morgen. Det er en stor dag for mig. Jeg sover som en sten fra kl. 21.30. Det sidste jeg når at tænke er om det regnvejr mon nogensinde har tænkt sig at stoppe.

2 kommentarer:

  1. Hvaaaaaa, hvordan gik det. Kender dig ikke, men har spændt læst med de sidste par måneder ?

    SvarSlet
  2. Hej Nikolaj. Det gik fantastisk. Det er en af de største oplevelser jeg nogensinde har været med til. Er du selv triathlet?

    SvarSlet