tirsdag den 10. august 2010

Nicolas' første skoledag

Igen op kl. 4.00. Puhhh det er tidligt, men jeg må sige at jeg har omstillet mig hurtigt. Jeg faldt i søvn med det samme igår og har sovet hele natten som en sten. Jeg trak den en lille smule med snooze funktionen. Det understreger for mig at jeg skal have alle mulige vækkeure sat til på søndag, lidt ala Four Weddings and a funeral. Jeg skal ikke risikere noget med at sove over sig på søndag. Det skal bare spille på søndag. Jeg står op og spiser morgenmad, får ordnet mails og i det hele taget ordnet en masse praktiske ting. Jeg går en lang tur med Chaplin for jeg er ved at gå i spåner over ikke at træne. Hjemmet vækkes. I dag har jeg fri fra arbejde. Nicolas skal starte i skole. Han skal i 2. klasse. Han har glædet sig rigtig meget og han har pakket skoletasken op til flere gange, til trods for at der ikke rigtigt er noget at pakke endnu.

Efter en kort skoledag tager vi hjem og hygger. Nicolas er allerede i gang med lektier. Dejligt at han har det sådan med skole. Lad os bede til at det fortsætter.

Klokken 18.00 er det tid til pastaparty. Challenge holdet skal mødes og der skal snakkes de sidste spekulationer igennem, mens der spises pastarretter og konsumeres kage og slik efterfølgende. Jeg spiser ikke slik og kage. Ikke for at være hellig, men jeg skal kunne sove kl. 21.00 så jeg beslutter mig for at det nok er en klog beslutning. Maden smager himmelsk og der er også kyllingbryst/lår med samt lækkert brød. Det smager skønt. Jeg bryder op kl. 20.00.

Da jeg kommer hjem pakke vi vores nye køleskab ud. Vores gamle fungerer ikke ordentlig og vi har købt et nyt. Det er en lidt mere kompliceret proces end først antaget. Lågerne skal vendes og der skal ordnes bag det gamle etc. Vi ender med at bruge 1 1/2 time og jeg ligger først i sengen kl. 22.00. Og så er min rytme brudt. Jeg kan ikke rigtig sove og ender med at ligge og vende og dreje mig til kl. 00.00.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar