onsdag den 11. august 2010

Garmin på afveje

Igen tidligt op. Desværre kunne jeg jo ikke falde i søvn tidligt nok, fordi jeg havde været for længe oppe, så jeg trak den lidt. Søvn er noget af det allervigtigste i alle henseender, så det skal man tage alvorligt. Jeg stod op lidt over 5.00 i stedet for og tog et bad og spiste morgenmad. Jeg tager Chaplin med i parken. Han trænger til en dejlig lang tur i Bernstoffsparken. Tanken om at jeg i dag skal ud på en lille træningstur gør mig superglad. Det er hårdt ikke at træne. Kroppen er vant til at være i gang og når den så pludselig skal ligge stille, så bliver kroppen forvirret. Jeg har fået en massagetid helt fra morgenstunden. Målet er at få mine muskler løsnet, så jeg er klar til Challenge. Jeanet er dygtig. Hun er ikke en helt almindelig massør og hun får løsnet min muskler godt og grundigt.

Jeg har tid hos fysioterapeuten om eftermiddagen og jeg bliver behandlet og får tape på. Han roser Jeanets arbejde meget. Mine lægge har været stenhårde. Jeg tager Nicolas med på tilbagevejen. Han er superglad for at være i skole. Det bliver til en hurtigt vending hjemme og så af sted på cyklen til Svanemølle bugten. Vi skal have svømmeundervisning. Det trækker op med sorte skyer og alt tyder på regn og måske endda også torden. Vi er nogle stykker der er mødt op og vi trækker i våddragterne. Vi står på badebroen. Pludselig kommer der et vindpust og min pose med alle mine ting, dykkerbriller etc flyver i vandet. Der er en sød gut der allerede svømmer og han er sød at hjælpe mig. Han samler posen op og spørger om jeg har alt og om der er noget vigtigt der ikke er kommet med. Det mener jeg ikke og jeg takker mange gange. Pludselig får jeg koldsved. Mit Garmin ur er der ikke. Det må være røget ud af posen. Jeg går i panik og bliver en anelse desperat. De andre i gruppen hjælper mig med at lede. Rebecca får øje på uret oppe fra badebroen. Rasmus er redningsmanden som dykker ned og får fat i det. Puha….det var tæt på at jeg begyndte at hyperventilere. Det er trods alt et ur til 2500 kr. Så det er ikke småpenge der er tale om. Vi svømmer ganske lidt. Vandet er fyldt med mange brandmænd og der er ingen grund til at blive brændt. Lotte og Thomas har bagt kage og vi får os et stykke kage i regn og blæsevejr. Det er koldt. Claus kommer og henter mig og jeg pakker mig ind i varme tæpper og håndklæder og hopper under bruseren med det samme jeg kommer hjem. Sofaen får besøg af mig og jeg ligger og slapper af inden jeg går i seng. Klokken er 21.00.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar