søndag den 8. august 2010

Den store dag nærmer sig

Jeg skal svømme CC ruten for sidste gang inden den store dag næste søndag. Vi er nogle stykker der har aftalt at mødes kl. 8.00. Det småregner og tegner til at blive et ustadigt vejr hele dagen. Der er rigtig mange ude for at svømme turen. Vi trækker i vores dragter og hopper i vandet. Vandet er "temmelig" koldt. Omkring 19 grader. Men jeg syntes det er fantastisk. Dels er vi nu helt sikre på at der skal svømmes med dragt, hvilket jeg sætter stor pris på efter mit møde med brandmændene, og så ved jeg at alle slapper af på den del. Jeg har faktisk mødt mange der har været bange for at dragterne røg. Jeg selv har været afklaret med risikoen for, at vi ikke kunne svømme med dragt. Måske ville det have kostet lidt tid, men bortset fra det, så tror jeg ikke det ville have haft den store betydning. Jeg har en lidt træls tur. Mine dykkerbriller bliver ved med at tage vand ind lige meget hvad jeg gør. Jeg laver vel omkring 10 stop, hvor jeg forsøger at få dem til at sidde. Arghhh det skal ikke ske på dagen. Jeg vælger til sidst at lukke af fra det og prøver bare at svømme. På vej tilbage svømmer jeg så jeg kan se flyene lette fra Kastrup og jeg tager mig selv i at tænke alverdens underlige ting. Jeg elsker fly og har altid været fascineret over at så tunge ting formår at holde sig i luften. Jaja jeg ved godt at det ikke er så mærkeligt, men det er altså mange elefanter der hænger deroppe i bare en maskine.

Jeg beslutter mig for at jeg skal købe nye dykkerbriller. Jeg vil ikke have problemer med brillerne på dagen. Men tror godt jeg ved hvad der er skyld i det. Jeg har hægtet mine briller fast til våddragten. Det betyder at når skyller dragten, skyller jeg også brillerne, så jeg tror at de er blevet kalket til på gummiet og at det er derfor at jeg har problemer. Vi får os en snak da vi kommer op af vandet. Vi er alle spændte og glæder os til på søndag. Desværre har et par stykker nogle skader de kæmper lidt med. Det er ærgeligt. Jeg håber for dem at de bliver klar til på søndag. Om nogen så har jeg den dybeste respekt for skader.


Da jeg kommer hjem laver jeg en proteinsmoothie, som restitutionsdrik. Jeg tager i Superbest for at handle, så en lækker brunch med hele svineriet kan laves. Vi spiser og hygger og jeg hiver dynen ind på sofaen og putter mig mens vi ser film og hygger. Jeg overmandes af træthed og tager en lille lur på 30 min. Jeg laver absolut intet som helst andet end at sove og slappe af, jo jeg er lige nede med Chaplin i regnen, men det er også det eneste. Det er dejligt. Om en uge går det løs. Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar