fredag den 13. august 2010

Gensyn med gammel klassekammerat

Jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg havde sovet godt. Det er bestemt ikke sådan landet ligger. Men jeg føler mig en anelse lettere i kroppen og jeg har ikke feber og ondt i halsen. Jeg er forundret men lykkelig. Kan stadig mærke at der er et eller andet i kroppen. Jeg står op og får spist morgenmad og begynder at ligge tingene på gulvet, som jeg skal bruge på søndag. Det er et stor rod, men det er bare for at komme igang. Der er ikke det store overskud.



Klokken 11.45 bliver jeg hentet af Lena og vi tager ind til Radisson hotel for at deltage i pre-meetinget vedrørende Challenge Copenhagen. Det er fantastisk at være til et møde med så mange athleter til stede. Tanken om at vi om få dage vil fylde København og Nordsjælland giver kriller i maven, men på en meget rar måde. Jeg hilser her på en gammel skolekammerat. Han er rejst til Danmark fra Spanien. Vi udveksler minder og hvad vores forventninger er til denne store begivenhed.


Da jeg kommer hjem spiser jeg mad. Det var meningen at jeg skulle til pastaparty, men jeg er ikke på toppen og jeg beslutter at det nok er klogere at pleje mit helbred. Jeg ville dog gerne have været der og høre Sindballes foredrag og peptalk. Det må jeg have til gode. Helbredet kommer først. Jeg hygger med børnene. Claus er taget på hyggetur med Peter. De skal til ølsmagning. Jeg får styr på mine bunker og har nu besluttet, hvad jeg skal have med. Roen falder langsomt over mig. Imorgen pakker jeg alting ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar